tirsdag, februar 20, 2007

Dog gone it, Sal!

I dag, havde sally en stor motion dag. Hun gik maske en kilometer og jeg var meget stolt af hende. Vi tog til stranden, fordi det var meget flot udenfor. Sally er en flot hund og hun ved det godt. Hun elske at man tager billeder af hende.

Jeg har haft travlt den uge. I gar, var jeg i Virginia (McCarthers) og i førgårs var jeg i kirke! Det er meget spændende at se mange venner. I aften, er aftensmad med Danny, i morgen, køre jeg til Wanchese og besøger Sarah, Ricky og Ava og toresdag kommer Chad og April. Fredag er vores stor jul fest og bagefter vil jeg slap af, maske. Maske ikke! Men NU skal jeg tage til Wal-mart og genbrugs-butikker.

Jeg har tænkt på Danmark meget og skal sige TILYKKE til Melanie og Daniel for dere flot baby dreng, Noah. Send billeder snart! Også jeg mest savner min personalige fotograf men jeg er sikker han har det meget fint uden mig:)

knus, courtney

Ingen kommentarer: