fredag, februar 16, 2007

Overrasket, men ikke meget!

Bil eller ny bil?
Jeg var lidt nervøs nar jeg kom fra flyvemaskine igar, bagefter en lange, men flot flyvetur til Newerk. Nu, skal jeg se min familie! Efter gik jeg fra min port den var meget svær for at finde min mor og far. Hvor var de? Pludselig, kom min søster og min mor og løb efter mig. Begge to har skreget meget og havde gemt fra mig helt tid. Jeg var meget glad at se dem igen men meget overrasket!

Efter vi hentede min bagage vi gik ud til min mors bil. Jeg kiggede og kiggede men kunne ikke finde den. Endelig, har jeg fået bilen men det var ikke samme. Den var en flot ny honda hed Pilot. Hvor var den smukt! Min mor og far kan sidde syv mennesker i og den har læder sæde. I kan se i billeder hvad min mor havde og hvad hun have nu! I dag, har gammel bil en ny ejer...

Jeg kan ikke skrive meget eller jeg vil ikke se min venner og familie! Men jeg har det fint og jeg sov fint igar aften og Brooke, mor, far, og jeg hygge sig meget i gar. Jeg vågede op meget tidlig om morgen derfor skrive jeg jer nu.

Hvis det er baby nyt så skrive mig eller send billeder!

Savner jer men ikke meget nu! Giv mig et par dage!


Ingen kommentarer: