lørdag, december 15, 2007

I dag var vores første rigtige dag på the Outer Banks, og alt gik præcis som vi håbede. Selvom aftenen var lidt hård (vi var først hjemme kl.1:30 efter 24 timers rejsetid) var vi fyldt med energi og motiverede for at gøre alt det vi havde tænkt på de sidste måneder:

  • først en gå-tur på stranden med Sally
  • en mexikansk herre-ret (til ingen penge) på LaFogata's
  • WalMart
  • og endelig en tur til den lokale videobiks for at leje alle de film der ikke kommer til DK
Alt dette var selvfølgelig fint, men det der gør det ekstra godt er at have en bil og tid - hvilket i mit tilfælde er lig med frihed, hvilket er lig med at jeg ikke er træt, hvilket er lig med sjov!

Tager Brooke og jeg thriftstore shopping, eller vil jeg blive hjemme og bekæmpe denne hovedpine jeg har? Følg med i næste indlæg af Sommerland.

(Idag's indlæg er i hast oversat af Simon pga min trætte hjerne)

1 kommentar:

inger sagde ...

Hej Courtney!

SÅ dejligt at se dig på stranden med din dejlige Sally! Godt du nyder at være hjemme! Glæder mig til næste afsnit - på DIT danske!

Kh Inger