søndag, februar 11, 2007

I dag skal jeg starte min Sommerland blog igen. Den er kun mandag og jeg skal rejse torsdag, men jeg tror jeg kunne siger et par ord forst. Forst, skal jeg siger til jer, jeg vil kun skrive på Dansk. Selvfolgelig, vil jeg ikke være på sprogskole, men jeg skal øve nar jeg er i Outer Bank. En andre ting, jeg snakket til jer som bor i Danmark og det er jer som taler Dansk. Derfor vil jeg skrive på Dansk. Sidste ting, selv om siger min blog "Sommerland" det er faktisk rigtig kold i North Carolina. To eller tre grade faktisk. Hvor er det kold! Outer Banks er min eneste sommerland, og så skal det ikke hedder en andre navn. Det var min lille introduktion.

Jeg er meget glad for at rejse og se min familie og venner. Jeg synes det blive meget spænde. Jeg vil vise jer billeder snart og selvfolgelig savner jer meget. Vi ses og har det godt!

mvh Courtney

1 kommentar:

jesse and whit... sagde ...

excuse me... what the heck does that say? can't wait to see ya bott!!